Jarkko Mononen, Toimitusjohtaja
050 524 5889
jarkko@red.fi


MAINOSTOIMISTO RED Fredrikinkatu 63, 00100 Helsinki

Novosan

VESSAT EIVÄT OLE ENÄÄ VESSOJA.

Innovatiivisista saniteettitilaratkaisuistaan tunnettu Novosan halusi kehittää brändimielikuvaansa tuotekeskeisestä yrityksestä kokonaisvaltaista palvelua tarjoavaksi asiantuntijaksi. Uudistuksen kumppaniksi palkattiin Red.

 


Red puunasi saniteettitilojen edelläkävijän brändin uutuudenkiiltäväksi.

Novosan on kotimainen saniteettialan yritys, joka on tähän asti tullut parhaiten tunnetuksi vedettömistä pisuaareistaan. Yksi Novosanin pisuaari säästää vuodessa 400 000 lasia puhdasta juomavettä, joten kyse ei ole aivan pienestä asiasta.

 


Mielikuvamuutos kohti palveluyritystä

Pelkkä pisuaarimielikuva ei kuitenkaan enää vastaa todellisuutta. Novosan tarjoaa tätä nykyä kokonaisvaltaista saniteettitilojen suunnittelu- ja toteutuspalvelua, johon kuuluu kaikki kartoituksesta ja tilasuunnittelusta innovatiivisten toteutusten kautta ylläpitoon ja elinkaarihallintaan. Novosanin vanhentunut brändimielikuva haluttiinkin uudistaa nykytilan mukaisiksi, markkinointiviestintää myöten.

 


Kokonaisvaltaisia wc-kokemuksia

Redin luoma uusi brändikonsepti kiteytyy ajatukseen siitä, että “vessat eivät enää ole vain vessoja”: Novosanin saniteettitilat ovat kokonaisvaltaisia kokemuksia, joiden avulla on mahdollista luoda aivan uudenlaisia, innovatiivisia ratkaisuja, jotka palvelevat kaikkia saniteettitiloihin liittyviä kohderyhmiä. Näitä ovat lukuisat tahot suunnittelijoista ja rakennuttajista puhtaanapidon ammattilaisiin – sekä luonnollisesti ne kaikkein tärkeimmät eli loppukäyttäjät.

 


Luovia ratkaisuja kaiken kokoisiin tarpeisiin

Uusi konsepti ja ilme julkistettiin vaiheittain kevään 2017 aikana verkossa, somessa, ammattilaisille suunnatuissa toteutuksissa sekä Novosanin myyntitapaamisissa. Kumppanuus jatkuu hedelmällisenä, ja uusia, luovia jalkautuksia on odotettavissa vuoden 2018 aikana runsaasti.