Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.




REFERENCES
Autatko kerran elämässä – vai useammin?
Suomen suurin kehitysyhteistyöjärjestö Kirkon Ulkomaanapu aloittaa uuden vaiheen markkinoinnissaan REDin avulla.
Maailmanluokan kaupunkikuvan kehittämistä
Pikku-Finlandialla on suuri tehtävä. Auettuaan vuonna 2022 se on lunastanut paikkansa kaupunkilaisten sydämissä – rakastetun ja ikonisen Finlandia-talon rinnalla.
Tahdon: Kampanja elinluovuttamiselle
Elinluovutustahdon ilmaiseminen on helppo tapa tehdä hyvää – ja sen voi tehdä koska tahansa. Sadat ihmiset Suomessa vuosittain odottavat elinsiirtoa, ja siirrettävistä elimistä on jatkuva pula. Yksi elinluovutus voikin siksi antaa elämän monelle.
Yhdessä olemme vahvempia
Ammattiliitto JHL ja RED löysivät toisensa ja yhteistyön tuloksena syntyi JHL:n uusi brändi-ilme. Vaiheittain käyttöön tuleva, uusi selkeä ilme tukee JHL:n strategiaa vahvana, välittävänä ja Suomen vaikuttavimpana ammattiliittona.
Löydetään vahvuutemme yhdessä
Uudella Canon Suomen b2b-markkinoinnin konseptilla kirkastetaan yrityksen kilpailuetuja ja vahvistetaan asiakkaiden mielikuvaa Canonista alansa vahvimpana toimijana, joka tarjoaa parhaat ratkaisut asiakkailleen.
Espoo on nuorten.
Espoo on nuorten oma kaupunki. REDin luoma Nuori Espoo -brändi ja sitä tukevat markkinointiviestinnän ratkaisut nostavat esiin tekemistä, tapahtumia, elämyksiä ja arjen tukea – kaikenlaisille nuorille, ympäri vuoden.
Huomisen kiertotalousosaamista
RED loi Lassila & Tikanojalle uuden ympäristöjohtamisen palveluja markkinoivan konseptin, joka henkilöityy vahvasti L&T:n omiin ammattilaisiin – Kiertotalousosaajiin – sekä heidän asiantuntemukseensa yritysten kiertotaloustavoitteiden edistämisessä.
Yksi hanke, yksi kumppani – vahvalla brändillä
Kuten markkinointiviestinnässä, myös rakennusalalla kaikki sujuu helpommin yhden kumppanin kanssa.
Jo 50 vuotta urbaania hyvinvointia
Espoolle tuli vuonna 2022 juhlavat 50 vuotta täyteen kaupunkina. Loimme juhlavuodelle ilmeen ja viestinnän tyylin, joka näkyi kautta vuoden ja huipentui ensimmäistä kertaa vietettyihin Espoo Juhlii! -viikkoihin.
Tekijöitä ja vastuullisuutta Suomen lentokentille
Airprolle luotu rekrytoinnin konsepti tiivistyy energiseen ja hyväntuuliseen kiteytykseen ”Nähdään kentällä!”. Monikanavainen konsepti viestii ilmailualan aitiopaikasta – lentokentästä – joka tarjoaa houkuttelevia työ- ja uramahdollisuuksia monenlaisille ihmisille iästä ja taustasta riippumatta.
Sinä ratkaiset – DIA-yhteisvalinta 2020
Loimme DIA-yhteisvalintaverkostolle uuden markkinointiviestinnän konseptin ”Sinä ratkaiset”, jonka pohjalta toteutettiin diplomi-insinöörin ja arkkitehdin urista kiinnostuneita puhutteleva ja erinomaisia tuloksia saavuttant hakukampanja.
Espoota liikuttamassa 2013-2022
REDin jo vuonna 2013 luoma Espoo Liikkuu -brändi ja viestinnän konsepti ovat ravistelleet kaupunkiviestinnän rajoja jo kymmenen vuoden ajan. Se jatkaa voittokulkuaan edelleen.
Seitsemän brändiä uudelle tasolle – samanaikaisesti
Saimme kutsun ja vastasimme siihen.
Uudistimme kauttaaltaan – ja yhtäaikaa – seitsemän Orionin huippubrändiä brändistrategioineen ja brändi-identiteetteineen.
Vahva brändi vie eteenpäin muutoksissa
Kaupunkilaisia monin tavoin palveleva Palmia on uudistunut viime vuosina merkittävästi. Uudistumisen ja muutosten tueksi loimme yrityksen brändille vahvan ja kokonaisvaltaisen uuden ilmeen ja tavan viestiä.
Muovimuuvi – Suomen muovit kiertoon
Lassila & Tikanoja haluaa vauhdittaa muovinkierrätystä Suomessa ja tarjota monipuolisia palvelujaan entistä laajemmin. Kumppaniksi uuteen, maanlaajuiseen markkinointiviestintään valittiin RED.
Työeläke tekijäänsä kiittää
Loimme Eläketurvakeskukselle monivuotisen valtakunnallisen kampanjan, jossa nostetaan esiin tietoutta työeläkkeestä ja siitä, millaisia mahdollisuuksia työtä tekevällä on vaikuttaa sekä työeläkkeensä määrään että omaan eläkeikäänsä.
Aina on hyvä aika hakea opiskelemaan
Omien ammatillisten haaveiden toteuttamiselle ei tarvitse odottaa oikeaa hetkeä – ainakaan Luksian kanssa. RED loi innostavan ja ilmeikkään kampanjan, joka viestii erottuvasti siitä, miten Luksian koulutuksiin voi hakea koska vain.
Kampanja ikärajavalvonnan asialla
RED suunnitteli Pty ry:lle ja sen jäsenyrityksille monivuotisen Ikä on vain numero -kampanjan, jonka tavoitteena on tehostaa iän tarkistamista kaikilta alle 30-vuotiailta alkoholin ja tupakan ostajilta.