Finlandia-talo: Fantastinen eurooppalainen kohtaamispaikka mainosbanneri
Finlandia-talo: Fantastinen eurooppalainen kohtaamispaikka mainosbanneri

FANTASTINEN FINLANDIA-TALO

Finlandia-talon brändin kehittäminen lähti liikkeelle kansallisaarteemme ainutlaatuisista vahvuuksista – vahvasta tarinasta, elämyksistä, designistä, kansainvälisyydestä, ylittämättömästä tapahtumaosaamisesta – sekä rohkeuden ja luovan ajattelun korostamisesta kaikessa tekemisessä. Päivitimme brändi-ilmettä logon muotokielestä uuteen typografiaan ja kuvamaailmaan. Tämä yhdistettynä uusiin tapoihin käyttää tuttuja kanavia viestinnässä mahdollistaa sen, että Finlandia-talon brändi vastaa nyt entistäkin paremmin talon vahvasti kehittyvää ja monipuolista toimintaa.

 

F-KONSEPTI

Parhaimmillaan erottuva markkinointiviestintä voi ponnistaa lähes minimalistisesta oivalluksesta. Päädyimme tutkimaan erilaisia vahvaan tekstisuunnitteluun pohjautuvia lähestymistapoja, ja löysimmekin vahvan lähtökohdan: Finlandia-talon nimi alkaa suomen kielessä hieman harvinaisemmalla F-kirjaimella, mikä mahdollistaa tunnistettavan typografisen visuaalisuuden. Tältä pohjalta loimme yksinkertaisen mutta tehokkaan otsikkotason konseptin, jossa F-kirjaimella alkavilla sanoilla kommunikoidaan Finlandia-talon ainutlaatuisia erityispiirteitä.

 

Katso lisää RED-TÖITÄ >

Sanoista tekoihin.

Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Ja mietitään, millaisilla sanoilla ja etenkin teoilla lähdetään liikkeelle.

Ota yhteyttä