Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voimme tarjota sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Ole hyvä ja valitse evästeet, jotka haluat sallia.




Yhdessä olemme vahvempia
Ammattiliitto JHL ja RED löysivät toisensa, ja yhteistyön tuloksena syntyi JHL:n uusi brändi-ilme. Vaiheittain käyttöön tuleva ilme tukee JHL:n strategiaa vahvana, välittävänä ja Suomen vaikuttavimpana ammattiliittona.
UUSI ILME KAIKKIIN KANAVIIN
Uudistuksen tarkoituksena oli yhtenäistää JHL:n ilme ja se luotiinkin toimimaan kaikissa JHL:n viestinnän kanavissa, nyt ja tulevaisuudessa.
Ilme tulee kevään 2023 aikana käyttöön REDin visuaalisesti suunnittelemilla uusilla verkkosivuilla, JHL:n somekanavissa ja someviestinnässä, ammattijärjestölle tärkeissä julkaisuissa ja oppaissa – edunvalvontaan liittyviä lakkoja ja mielenilmaisuja unohtamatta.
Uusi ilme on selkeä ja tunnistettava, mutta tarjoaa samalla riittävästi mahdollisuuksia, jotta se säilyy raikkaana ja tuoreena pitkälle tulevaan.