Aina on hyvä aika hakea Luksiaan

Omien ammatillisten haaveiden toteuttamiselle ei tarvitse odottaa oikeaa hetkeä – ainakaan Luksian kanssa. RED loi innostavan ja ilmeikkään kampanjan, joka viestii erottuvasti siitä, miten Luksian koulutuksiin voi hakea koska vain.

 

Jatkuva haku erottuvasti esille

Luksia, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä, tarjoaa monipuolista ammatillista koulutusta sekä oppisopimus- ja asiantuntijapalveluita. Luksian vahvana valttina on ns. jatkuva haku, jonka avulla koulutukseen voi hakeutua koska vain, ympäri vuoden – toisin kuin esimerkiksi yhteishaussa, jossa on rajallinen hakuaika. RED sai tehtävän luoda innostavan ja erottuvan kampanjointikonseptin, jolla kasvatetaan jatkuvan haun sekä koko Luksian tunnettuutta – sekä tietenkin houkutellaan lisää hakijoita.

Aina on hyvä aika luoda erottuva konsepti

REDin luoma konsepti tiivistyy kiteytykseen “Aina on hyvä aika”. Se kertoo, miten Luksian jatkuvan haun kautta voi toteuttaaa omia haaveitaan koska tahansa. Koulutuskalenteri vain auki ja hakemaan – hyvä aika on juuri nyt! Kampanjalle luotiin herkullinen, erottuva ilme sekä sitä tukeva, innostava tekstuaalinen konsepti, jossa jatkuvaa hakua tuodaan esiin erilaisten tulevaisuuden haaveiden kautta.

Jatkuva haku, jatkuva medianäkyvyys

Jatkuvan haun hengessä myös itse kampanja näkyy monipuolisesti ympäri vuoden. Mainonta käynnistyi näyttävällä ulkomainonnalla, feedeistä erottuvilla sometoteutuksilla sekä esitteillä. Homma jatkuu printtitoteutuksilla, radiomainonnalla sekä mm. digimainospinnoilla pääkaupunkiseudun julkisessa liikenteessä.

 

Katso lisää RED-TÖITÄ >

Sanoista tekoihin.

Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Ja mietitään, millaisilla sanoilla ja etenkin teoilla lähdetään liikkeelle.

Ota yhteyttä