PERUSVOITEET REAGOI MUUTTUVAAN AIKAAN – JA IHMISIIN

Orion Pharma halusi reagoida muutokseen ja vahvistaa perusvoidetuotteidensa mielikuvaa ja tunnettuutta, uudistamalla niiden brändistrategian ja markkinointiviestinnän kauttaaltaan.

 

Haasteesta toimeen

Orionin perusvoiteet ovat monelle suomalaiselle tuttuja, tarjoten korkealaatuista ja luotettavaa ihonhoitoa ilman konstailua. Perusvoiteiden tunnettuus on hyvä, mutta tuotteet ja brändit eivät erotu halutusti.

Halusimme vaikuttaa kaikenikäisiin asiakkaisiin, joiden iho on kuiva ja aiheuttaa ongelmia. Mielikuvan vahvistamisen ja tunnettuuden lisäämisen ohella tavoitteena oli kasvattaa markkinaosuuksia ja saada lisää käyttäjiä: halusimme perusvoiteet lähemmäksi uusia kuluttajia.

Uusi brändi-identiteetti ja konsepti

Loimme perusvoiteille tuoreen strategian, täysin uuden brändi-identiteetin sekä erottuvan ja mielikuvallisen markkinointiviestinnän konseptin – ”Kaikki, mitä suomalainen iho kaipaa”. Markkinointiviestinnässä näkyy eri ikäisiä suomalaisia, erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia ihoja. Tuomme perusvoiteet jokapäiväiseen elämään – kaikkina vuodenaikoina.

Konseptista käytäntöön

Uusi markkinointiviestinnän linja on käytössä kautta koko laajan Perusvoide-tuotesarjan. Monimediainen näkyvyys puhuttelee niin lapsiperheitä kuin nuoria aikuisiakin – dynaamisesti vuodenaikojen ja muuttuvien kuluttajapreferenssien mukaan viestejä ja lähestymistapoja muokaten.

 

Katso lisää RED-TÖITÄ >

Sanoista tekoihin.

Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Ja mietitään, millaisilla sanoilla ja etenkin teoilla lähdetään liikkeelle.

Ota yhteyttä