Kaupunkilaisia monin tavoin palveleva Palmia uudistui yrityksenä. Uudistumisen myötä yritys tarvitsi myös brändilleen kokonaisvaltaista uutta ilmettä ja tapaa viestiä. Palmia toimii nyt kokonaisvaltaisesti yhden nimen ja palvelukonseptin alla, tarjoten ensiluokkaisia palveluita niin kiinteistöhuollon, turva- ja siivouspalvelujen kuin ravintoloidenkin saralla.
REDin uudistama Palmia-brändi ja sitä tukevat toimenpiteet näkyvät tätä nykyä erottuvasti katukuvassa ja lukuisissa markkinointiviestinnän kanavissa. Palmian kasvaessa pääkaupunkiseudulla tunnetusta toimijasta isoksi valtakunnalliseksi palveluyritykseksi, REDin luomat konseptit ja toteutukset tukevat kasvua kaikilla markkinointiviestinnän sektoreilla: sekä ulospäin näkyvissä toteutuksissa että yrityksen sisällä vaikuttavissa ratkaisuissa.
Katso lisää RED-TÖITÄ >
Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Ja mietitään, millaisilla sanoilla ja etenkin teoilla lähdetään liikkeelle.