Sunpro-aurinkotuotesarja uuteen loistoon
Orion Pharma halusi Sunpro-aurinkosuojatuotteilleen uutta tunnettuutta, erottuvuutta ja myyntiä, opastaen samalla kuluttajia tuotteiden vastuulliseen käyttöön. Red uudisti brändin kokonaisvaltaisesti.
Sunpro on luotettava ja asiantunteva kotimainen aurinkosuojatuotesarja. Kokonaisvaltaisen sarjan tuotteissa on korkeat suojakertoimet, ja ne sopivat myös herkkäihoisille. Tavoitteena oli kiillottaa brändin mielikuvaa, lisätä tunnettuutta ja erottuvuutta sekä saada lisää käyttäjiä etenkin naisten ja äitien kohderyhmästä – ja samalla opastaa suojatuotteiden vastuulliseen käyttöön, lisäten tietoutta auringon haittavaikutuksista.
Loimme Sunpron brändille ja markkinointiviestinnälle uuden brändi-identiteetin ja mainonnan konseptin – “Huolettomia hetkiä auringossa”.
Konsepti viestii, miten ihon suojaaminen auringolta on aina tärkeää, oli kyseessä arki tai loma, kesä tai talvi. Sunpron, auringolta suojautumisen asiantuntijan, avulla suojautumisen voi tehdä aina huolettomasti ja todistetun turvallisesti.
Uusi Sunpro lanseerattiin keväällä 2019. Apteekkimateriaalien (julisteet, halsterit, hyllypuhujat, jne.) lisäksi Sunprolle luotiin monipuolista näkyvyyttä tv-spotin, somemainonnan sekä ulkomainosten muodossa. Näkyvyys tulee vahvistumaan entisestään Redin luoman erottuvan ja sesongeittain joustavan konseptin ansiosta.
Katso lisää RED-TÖITÄ >
Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen. Ja mietitään, millaisilla sanoilla ja etenkin teoilla lähdetään liikkeelle.